نرم افزار حسابداری قنادی ، آجیل و خشکبار دشت نمایندگی همکاران سیستم مشهد

نرم افزار حسابداری فروشگاهی دشت کاربرپسند و باسرعت و قدرت برای حسابداری و مدیریت قنادی ، آجیل و خشکبار

حسابداری قنادی ، آجیل و خشکبار دشت، محاسب ماندگار نمایندگی سپیدار مشهد

خرید نرم افزار حسابدرای قنادی ، آجسل و خشکبار دشت

نرم افزار حسابداری دشت، نسخه ای تحت عنوان قنادی ، آجیل و خشکبار برنامه نویسی و ارائه کرده است که مناسب مدیریت حسابداری قنادی ، آجیل و خشکبار میباشد.

برای همه فروشگاه های قنادی و خشکبار این نسخه جهت افزایش و بهبود سرعت و دقت در عملیات فروش بسیار کاربردی است. قابلیت مهم این نسخه، امکان استفاده از چند صندوق دار به صورت همزمان، اتصال به تمامی بارکدخوان ها، امکان اتصال به انواع ترازوهای دیجیتال و دستگاه های کارتخوان می باشد که از بروز هرگونه اشتباهی در حین فروش جلوگیری می کند و همچنین سرعت و دقت در صدور فاکتور را بسیار افزایش می دهد. یکی از کاربردی ترین ویژگی های این بسته نرم افزاری، خواندن خودکار اطلاعات محصولات وزن شده از ترازوهای دیجیتال و رسید بارکد وزنی میباشد. همچنین میتوان گزارشاتی مانند پرفروش ترین و کم فروش ترین کالاها، پرسودترین و کم سود ترین محصولات و … در بازه های زمانی مختلف تهیه کرد.

جهت افزایش هرچه بیشتر سرعت و دقت در عملیات حسابداری (خرید و فروش، محاسبه سود و زیان، انبار داری، مانده حساب، پشتیبان گیری خودکار و غیره) در فروشگاه میتوان از این پک استفاده کرد. همچنین این نسخه حسابداری، در سه سطح پایه، استاندارد و پیشرفته ارائه شده است که برحسب نیاز کسب و کار شما قابل استفاده میباشد.

مهندس سیدمحمد سیدموسوی

نمایندگی رسمی و فعال دشت در مشهد و شهرهای اطراف